Bucureşti, micul Paris

Când spun că Bucureştiul e micul Paris, nu spun degeaba. Arcul de Triumf din Bucureşti este un monument celebru în Europa, comemorând victoria României în Primul Război Mondial, şi numai în Paris mai există unul. Până acum l-am văzut doar de pe trotuar, nu am avut ocazia să-l privesc îndeaproape. Însă supriză…

Ieri şi astăzi Arcul de Triumf a fost deschis vizitatorilor, aceştia având acces fără să plătească. Monumentul nu prea e deschis în timpul anului pentru vizitatori, aşa că a fost o ocazie specială să-l vizitezi, mai ales că e un monument ce a marcat istoria. Arcul de Triumf a găzduit patru expoziţii cu tematică istorică, evenimentul marcând împlinirea a 135 de ani de la Declaraţia de Independenţă.

Azi am văzut şi eu Piaţa Presei de sus, de pe Arcul de Triumf, de la 27 de metri înălţime, şi pot spune că am avut parte de o panoramă extraordinară. Chiar şi vremea a ţinut cu mine.

Anul ăsta mă duc şi de 1 decembrie, poate am parte de o privelişte cu zăpadă.

Vă las câteva poze să vă faceţi o idee despre ziua de azi.

4 gânduri despre „Bucureşti, micul Paris

Lasă un răspuns

