Satisfacţie

Dintotdeauna mi-am repetat un lucru şi am crezut cu tărie în el: If you don’t live for something, you’ll die for nothing. Şi de câte ori mă gândesc la fraza asta, îmi amintesc ce anume vreau de la viaţă, pentru ce lupt şi pentru ce sunt unde sunt. Un om care vrea să realizeze ceva, care a muncit până nu-şi mai poate ţine ochii deschişi, care aleargă de ici-colo pentru a munci şi mai mult şi pentru a-şi duce la bun sfârşit îndatoririle, acela e omul cu adevărat satisfăcut. Şi când munca îi e recunoscută, nu-şi mai încape în piele de fericire.

Exact lucrul acesta mi se întâmplă mie. După ce încă de săptămâna trecută am început să scriu articole pentru site-ul InStilulMeu, astăzi munca mi-a fost recunoscută. Trei dintre articole mi-au fost publicate, şi anume Rochiile de mireasă ale anului  2012 (aici), Cartea săptămânii: Profesia de relaţionist, Bernard Dagenais (aici) şi Îngrijirea grădinii: pesticidele organice (aici). Şi urmează şi altele. Tot ce pot să spun e că nu poţi fi mai fericit şi mai împlinit decât atunci când ceea ce realizezi prinde contur!

Lasă un răspuns

