Super Luna din această seară

În această noapte satelitul natural al Pământului arată minunat. E Lună plină şi e foarte aproape de planeta noastră. Şi să nu uităm… e de 14 ori mai luminoasă decât de obicei. E un fenomen unic şi nu e de ratat! Eu am văzut-o încă de când a apărut pe cer şi nu mi-aş mai fi luat ochii de pe ea. Spectacolul astronomic e extraordinar! Îmi pare rău că nu am ajuns la Observatorul Astronomic să mă bucur mai mult de moment.

Timpul nu e pierdut! Încă te mai poţi bucura de cea mai mare şi strălucitoare Lună din acest an. Ieşi pe fereastră şi convinge-te singur!

Sursă foto: realitatea.net.

Update: În ultima poză puteţi vedea cum arăta Luna în Mamaia (sursă foto: facebook.com).

2 gânduri despre „Super Luna din această seară

  1. multumesc pentru poze. de unde stau eu nu se vede deloc luna si nici nu am iesit afara din casa dupa ce s-a intunecat, din cauza ca prea am umblat toata ziua si pentru ca oricum sunt inconjurata de blocuri care se ridica prea sus pentru a o vedea… scuze, desigur! 🙂
    oricum, ma bucur ca am vazut-o asa.

Lasă un răspuns

