Be the change you want to see in the world

În fiecare an, în ultima sâmbătă a lunii martie, are loc un eveniment global: Earth Hour – Ora Pământului, o campanie de responsabilitate socială faţă de mediu iniţiată în urmă cu 5 ani  în Australia.

Sloganul de anul acesta este „Schimbarea suntem noi”, iar evenimentul presupune stingerea luminilor timp de o oră (între 20:30 şi 21:30, ora României), lucru ce îi îndeamnă pe oameni să conştientizeze problemele de mediu cauzate de activităţile lor.

Eu am aflat de această campanie în urmă cu doi ani şi chiar mă îngrijorează problemele cu care se confruntă în prezent mediul şi, implicit, noi. În fiecare an mă alătur participanţilor şi sting luminile timp de o oră (anul acesta cu o mică întârziere, recunosc). E un mod de a participa la o schimbare în bine a Pământului, a lumii, a mea.

Schimbarea stă în mâinile noastre şi noi trebuie să ne schimbăm stilul de viaţă, să conştientizăm problemele pe care le cauzăm mediului şi să încercăm să facem ceva în această privinţă pentru că, în primul rând, noi vom suferi în urma acţiunilor noastre!

Tu poţi fi schimbarea pe care o vrei în lume! Lasă Pământul să respire!

Lasă un răspuns

