Aripi Româneşti & Muzeul Aviaţiei

Pentru necunoscători, Aripi Româneşti este o organizaţie ce are ca scop promovarea aviaţiei, unul din cele mai cunoscute evenimente organizate de membrii acesteia fiind miting-ul aviatic.

Cei de la Aripi Româneşti (Dragoş şi Magda) ne-au dat întâlnire sâmbăta trecută la Muzeul Naţional al Aviaţiei Române din Bucureşti – locul definitoriu pentru organizaţie. Dacă aş fi ştiut că muzeul e aşa aproape de mine, l-aş fi vizitat de ceva timp. E un muzeu cu regim militar, iar cei de la Aripi Româneşti încearcă să-i schimbe imaginea şi să-l promoveze.

Vreau să subliniez în acest articol faptul că muzeul Aviaţiei este un muzeu ce merită vizitat (a fost declarat monument istoric); eu am rămas plăcut impresionată de tot ce am văzut acolo şi de toate lucrurile pe care ni le-a povestit Dragoş (aş putea spune că ne-a dat o lecţie de aviaţie). Cred totuşi că fotografiile vorbesc de la sine.

Vă sfătuiesc să mergeţi dacă aveţi ocazia. E situat în Pipera pe strada Fabrica de Glucoză, nr. 2-4, sector 2. Pentru mai multe detalii despre muzeu accesaţi:

http://www.roaf.ro/ro/muzeu.php

http://www.aripiromanesti.ro/index.php/proiecte/proiecte-final/1195-oprete-distrugerea-muzeului-aviaiei-2010-2012.html).

6 gânduri despre „Aripi Româneşti & Muzeul Aviaţiei

  1. Ma bucur ca a eost declarat monument istoric inseamna ca am contribuit si eu la istoria muzeului,acum vreo 25 de ani am realizat si am adus la Bucuresti impreuna cu ,colegi de la I.A.R. Brasov o macheta scara 1/1 a i.a.r.-ului 80

Lasă un răspuns

