Let me introduce myself!

Hello everybody!

Pe scurt: sunt Andreea, studentă la Comunicare şi Relaţii Publice. Sunt un spirit echilibrat şi mă ghidez în viaţă după cuvintele „stabilitate” şi „linişte”. Motto-urile  care mă caracterizează: „Fii bun de câte ori e posibil… şi e posibil totdeauna.” şi „Atâta timp cât vei gândi, gândeşte măreţ!”.

Şi acum direct la subiect: în aceste zile lazy-hazy am zis că ar suna bine ideea de „blog”… un blog despre viaţa de zi cu zi, despre fashion, despre evenimente şi despre timp liber. Aşadar, sper că acest blog vi se va părea interesant. Eu voi încerca să postez periodic şi sper să reuşesc având în vedere timpul extrem de încărcat. În zilele următoare voi face un mic review al unor evenimente mai importante la care am participat de când m-am mutat în Bucureşti şi alte lucruri drăguţe. So, stay tuned!

Lasă un răspuns

